Saturday 5 August 2017

KOGEMILANG –
KOPERASI GEMILANG SISWAZAH

- KADAR KEUNTUNGAN 6.50% SETAHUN (KADAR TETAP)

- KAKITANGAN KERAJAAN DAN *TERPILIH BERJAWATAN TETAP 3 BULAN KEATAS SLIP GAJI AG/SEMENANJUNG MALAYSIA SAHAJA

- GAJI KASAR MINIMUM RM1500

- SELEPAS TERIMA DOKUMEN-DOKUMEN YANG LENGKAP, 
ANGGARAN PROSES 3-5 HARI WAKTU BEKERJA SERTA
ANGGARAN DUIT MASUK SELEPAS LULUS 3 HARI WAKTU BEKERJA


DOKUMEN-DOKUMEN YANG DIPERLUKAN

DOKUMEN-DOKUMEN ASAS

- SURAT PENGESAHAN JAWATAN DARI  MAJIKAN YANG TERKINI

- SALINAN KAD PENGENALAN 3 SALINAN (DISAHKAN MAJIKAN)

- SALINAN SLIP GAJI 3 BULAN TERKINI, 3 SALINAN SETIAP BULAN, JUMLAH 9 SALINAN (DISAHKAN MAJIKAN)

- SALINAN AKAUN GAJI MASUK DISAHKAN PIHAK BANK – WAJIB ADA NAMA PENUH PEMOHON, NOMBOR KAD PENGENALAN DAN NOMBOR AKAUN BANK GAJI MASUK
-PENYATA GAJI MASUK DARI PIHAK BANK/”BANK STATEMENT” 3 BULAN TERKINI DISAHKAN POIHAK BANK DAN MAJIKAN

- BIL UTILITI(TNB/AIR/TELEFOR/DLL) ASLI TERKINI(JIKA TIADA SILA DAPATKAN MAKLUMAT TERKINI DARI PERUNDING PINJAMAN)

DOKUMEN-DOKUMEN TAMBAHAN

- SURAT TAWARAN MULA-MULA BERKHIDMAT (MULA-MULA MASUK KERJA) -DISAHKAN MAJIKAN BAGI YANG BELUM MEMPUNYAI AKAUN ANGKASA

- SALINAN LAMPIRAN F (OPSYEN  PERSARAAN BAGI YANG BERUMUR 44 TAHUN KEATAS)

- PENYATA PENYELESAIAN TERKINI (UNTUK YANG "OVERLAP " PINJAMAN YANG SEBELUMNYA"

- LAIN-LAIN DOKUMEN BERGANTUNG KEPADA KEPERLUAN

PERTANYAAN SEGERA!!!
Terus klik link WhatsApp dibawah :



BERIKUT ADALAH JADUAL PINJAMAN TERKINI :


1 comment:

  1. Hari yang baik untuk semua warganegara Indonesia dan juga semua ASIA, nama saya ialah Puan Nurliana Novi, saya ingin berkongsi kesaksian hidup saya di sini di platform ini untuk semua rakyat Indonesia dan seluruh Asia berhati-hati dengan peminjam di internet, Allah telah menyokong saya melalui ibu Puan Elina yang baik

     Selepas beberapa tempoh cuba mendapatkan pinjaman dari institusi kewangan dan ditolak secara berterusan, jadi saya memutuskan untuk mendaftar melalui pinjaman dalam talian tetapi saya ditipu dan saya kehilangan Rp 15,000,000 dengan peminjam pinjaman yang berbeza.

    Saya menjadi sangat terdesak untuk mendapatkan pinjaman, jadi saya berbincang dengan seorang teman saya yang kemudiannya mengarahkan saya kepada Puan Elina, yang merupakan pemilik syarikat pemberi pinjaman global, jadi kawan saya meminta saya memohon dari Puan Elina, jadi saya meramalkan keberanian dan dihubungi Puan Elina.

    Saya memohon untuk pinjaman sebanyak Rp500,000,000 dengan kadar faedah 2%, jadi pinjaman itu telah diluluskan dengan mudah tanpa tekanan dan semua pengaturan dibuat atas pemindahan kredit, kerana ia tidak memerlukan cagaran dan jaminan untuk pinjaman pemindahan Saya hanya diberitahu untuk mendapatkan sijil perjanjian lesen permohonan Mereka untuk memindahkan kredit saya dan dalam masa kurang dari dua jam wang pinjaman telah dimasukkan ke dalam akaun bank saya.

    Saya fikir ia adalah satu jenaka sehingga saya menerima panggilan dari bank saya bahawa akaun saya dikreditkan dengan jumlah sebanyak Rp500,000,000. Saya sangat gembira bahawa ALLAH telah akhirnya menjawab doa saya dengan memerintahkan pinjaman saya dengan pinjaman asal saya, yang telah memberikan saya keinginan hati saya.


    Mereka juga mempunyai pasukan pakar yang akan menasihati anda tentang jenis perniagaan yang anda ingin melabur dan bagaimana untuk melabur wang anda, supaya anda tidak akan pernah bangkrut lagi dalam hidup anda.


    Semoga ALLAH memberkati Ibu Elina kerana membuat hidup mudah bagi saya, maka saya menasihati sesiapa yang berminat untuk mendapatkan pinjaman untuk menghubungi Puan Elina melalui e-mel: elinajohnson22@gmail.com untuk pinjaman anda

    Terdapat syarikat palsu lain dalam talian menggunakan kesaksian saya untuk mencapai keinginan mementingkan diri mereka, saya satu-satunya dengan kesaksian yang benar ini, apabila anda menghubungi kemudian meminta mereka untuk bukti ada pembayaran kepada ibu, sila berhati-hati orang-orang ini baik-baik saja

    Akhirnya saya ingin mengucapkan terima kasih kepada semua kerana meluangkan masa untuk membaca kesaksian hidup saya yang sebenarnya tentang kejayaan saya dan saya berdoa Tuhan akan melakukan kehendak-Nya dalam hidup anda.
    Satu lagi nama saya adalah mrs nurliana novi, anda boleh menghubungi saya untuk maklumat lanjut melalui e-mel saya: nurliananovi96@gmail.com

    ReplyDelete

KOGEMILANG – KOPERASI GEMILANG SISWAZAH - KADAR KEUNTUNGAN 6.50% SETAHUN (KADAR TETAP) - KAKITANGAN KERAJAAN DAN *TERPILIH BERJA...